Mijn naam is Celeste Meijer en ik ben op 1 juni 2020 mijn eigen administratiekantoor begonnen. Na 12,5 jaar ervaring als Assistent Accountant heb ik gemerkt dat veel klanten behoefte hebben aan meer persoonlijke betrokkenheid en inzicht in hun administratie. Ik bied dan ook een volledig ontzorgpakket aan. Zo help ik mee met het structureren en digitaliseren van de administratie, verzorg ik o.a. de boekhouding, de belastingaangiftes, de salarisadministratie en de jaarrekening.
Ik kom graag regelmatig bij mijn klanten langs en ben telefonisch bereikbaar voor vragen. Veel ondernemers hebben behoefte aan iemand om mee te sparren. Zij hebben vragen waarop ze graag een duidelijk antwoord willen hebben. Zoals: “Moet ik dit jaar nog investeren om in aanmerking te komen voor de investeringsaftrek?” Ik kijk samen met mijn klanten wat voor hun het voordeligst is.
Daarnaast presenteer ik elke maand/kwartaal het resultaat aan het managementteam. Hierdoor kunnen mijn klanten sneller van koers veranderen en blijven ze op de hoogte van de financiële ontwikkelingen.
Door mijn administratieve kennis en ervaring te combineren met het ondernemerstalent van mijn klanten komen we samen tot betere resultaten. Mijn persoonlijke betrokkenheid zal hierbij altijd centraal staan.
Inmiddels ben ik al bij een aantal bijeenkomsten van Zaanlinq geweest. Ik kijk er naar uit om kennis met jou te maken!
Hartelijke groet,
Celeste Meijer
Breestraat 29
1541EA Koog aan de Zaan
Tel: 0681209200