Mijn naam is Brenda Eerdhuijzen, geboren in Amsterdam en opgegroeid in een dorpje vlakbij Hoorn. Sinds 1996 woon ik in de Zaanstreek.
Van 1995 tot en met 2017 heb ik diverse supportfuncties gehad als secretaresse, management assistente of personal assistente bij verschillende werkgevers in de zakelijke dienstverlening; het laatst als juridisch secretaresse bij een advocatenkantoor. In 2017 wilde ik een andere uitdaging aangaan en ontstond het idee om voor mezelf te beginnen. BE Your Office Support is ontstaan uit de wens om het zelfstandig ondernemerschap te combineren met het vakgebied dat ik nog steeds met ontzettend veel passie uitoefen.
Mijn opdrachtgevers kunnen bij mij terecht voor verschillende soorten ondersteuning, namelijk interim-secretariaat bij ziekte of vakantie of projectsecretaresse. Dat kan voor korte of lange(re) tijd, op locatie of op afstand, voor een beperkt aantal uur of fulltime. Het voordeel voor mijn opdrachtgever is dat ik niet op de loonlijst sta en niet “aan het werk gehouden” hoef te worden, ook als er even geen werk is. Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit het voeren van correspondentie, notuleren van vergaderingen, agendabeheer en beantwoorden van telefoon, receptietaken, organisatie van lezingen en bijeenkomsten in de functie van gastvrouw en coördinatie van facilitaire diensten.
Meer informatie is te vinden op mijn website: www.beyourofficesupport.nl
Brenda Eerdhuijzen
Contactgegevens:
Telefoon: 06-51263210
E-mail: brenda@beyourofficesupport.nl